Home
Właściciele firm bez końca szukają owocnych postaci reklamy oraz sposobów, które pozwolą dotrzeć do jak najliczniejszego grona klientów, którzy mogliby być zainteresowani proponowanymi przez nich produktami albo usługami. Wykorzystuje się liczne narzędzia, sięga się po się media oraz organizuje różnorodne akcje promocyjne, aby tylko przyciągnąć uwagę potencjalnych nabywców.

Reklama przy wykorzystaniu monitorów i telebimów jest wyjątkowo skuteczna



W minionych latach w postaci nośników reklamy zaczęto stosować monitory oraz telebimy LED - reklama w autobusie. Ich pozytywną stroną okazuje się czytelny oraz wyraźny obraz, który idealnie się prezentuje w każdych warunkach zewnętrznych. Ekrany LED wykorzystywane bywają tak i w formie dużych telebimów, jakie można napotkać w miastach, jak również w formie małych ekranów, które wykorzystuje choćby reklama (jesteśmy tutaj) w autobusie albo innym wozie komunikacji miejskiej.

Reklama w autobusie bywa rzeczywiście skuteczna

Agencje reklamowe usiłują dotrzeć do ewentualnego nabywcy niemal na każdym kroku, stąd spore zainteresowanie reklamami w autobusach i tramwajach. Pasażerowie, którzy odbywają środkiem transportu nudną i długą podróż, chcą skupić na czymś uwagę. Nie każdy może czytać w czasie jazdy, jak również nie zawsze spotka się kompanów podróży, z jakimi można uciąć sobie pogawędkę. W takiej sytuacji monitor zainstalowany w pojeździe staje na wysokości zadania, nawet gdy emituje wyłącznie krótkie wiadomości i filmiki reklamowe.

Kiedy chcesz zamieścić reklamę w autobusie, idź do lokalnego przedsiębiorstwa komunikacyjnego

ekran z technologią LED
Autor: Alex Liivet
Źródło: http://www.flickr.com
Osoby, które interesuje reklama w autobusie, muszą skontaktować się z miejskim przedsiębiorstwem komunikacyjnym lub z prywatnym przedsiębiorcą, który zapewnia transport przy zastosowaniu mniejszych busów. Trzeba jednak wiedzieć, że sporo przedsiębiorstw komunikacyjnych posiada już zainstalowane monitory i musi się tylko wykupić emisję swojej reklamy. Tymczasem chcąc zamieścić reklamy w prywatnych busach, najprawdopodobniej trzeba będzie kupić swoje monitory, co może podnosić koszty (odwiedź witrynę). Dobrze więc będzie odwiedzić stronę przewoźnika, aby dowiedzieć się, czy uwzględnia możliwość emitowania reklam w swych pojazdach oraz czy dysponuje dobrym nośnikiem.